Recenze - Důvěřuj mi

Název: Důvěřuj mi 
Originální název: Trust in Me
Autor: J. Lynn
Rok vydání: 2015
Rok vydání originálu: 2013
Vazba: vázaná
Počet stran: 304
Nakladatelství: Baronet
Série: Wait for You
Díl v sérii: 1,5
Goodreads: 4.29








Kniha od autorky Počkám na tebe (série Wait for you). Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Jednoho dne mu do života vstoupí dívka jménem Avery. Avšak skrývá tajemství. Kniha psaná z pohledu Camorena Hamiltona.







Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.

Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.

J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid) a paranormální sérii Nephilim Rising.





Cameron je mladík, který si vždy téměř ihned získá srdce každé dívky. Jeho vzhled a povaha je jeho hlavním magnetem na pohledné a života si užívající mladé slečny. 
Ačkoliv by Cameron mohl mít každou dívku, na kterou by si ukázal prstem, jeho srdce ho táhne k Avery.

Avery mu téměř ihned prokazuje nezájem a pro Camerona se stává výzvou a jeho jediným cílem je, aby s ním šla na rande. Ani na dvacátý pokus Avery neokřadne a vždy odpoví Camovi stejnou odpovědí "ne". Cameron je již zoufalý a chce za každou cenu, aby o něj Avery stála a brzy si začíná uvědomovat, že si k ní cítí něco silnějšího, než je přátelství.
Kniha Důvěřuj mi je 1,5 díl série Počkám na tebe. Jedná se tedy o převyprávění prvního dílu z pohledu Camerona. 
Kniha Počkám na tebe si mě získala svou vtipností, svižností a čtivostí. Zařadila jsem ji mezi nejlepší knihy roku 2014 a stále na ni vzpomínám jako na velice podařenou a úžasnou knihu. 
Jakmile jsem zjistila, že má vyjít převyprávění z pohledu Cama, byla jsem nadšená. Věděla jsem, že mě autorka nezklame a také, že nezklamala. Knihu jsem si užívala od začátku až do konce, zažila jsem u ní mnoho příjemných chvilek a nejednou mi zpravila náladu a vykouzlila úsměv na tváři. 

Kniha Důvěřuj mi je téměř stejná jako první díl, ačkoliv zde může čtenář vnímat pocity Cama a také činnosti, které v čase, kdy netrávil čas s Avery dělal. 

Autorka se opět předvedla a do knihy zařadila mnoho vtipných momentů a zážitků, na které ráda vzpomínám. Styl psaní autorky je velice příjemný a čtivý. Děj knihy ubíhá velkou rychlostí a je škoda, že není kniha delší, jelikož Lynn patří mezi mé oblíbené autorky. Četla jsem již tři knihy, které u nás vyšly a ani jedna mě nezklamala. Ačkoliv se jedná o tuctové příběhy, které v knihkupectví obývají téměř každý roh, jsou její knihy něčím výjimečné a já je čtu s radostí a láskou. 
Co se týče hlavního hrdiny Cama, patří mezi hlavní hrdiny, kteří nejsou namyšlení, oplývají krásou a pro druhou polovičku příběhu by se rozdali. Na první pohled může Cam vypadat jako namyšlení frajírek, ale má srdce na správném místě a jeho velice příjemná gesta čtenářkám zatají dech. 
Avery si v životě prošla peklem. Proto se nerada přátelí s lidmi, natož s muži. Camerona neustále odmítá, ačkoliv také cítí, že jí k němu něco táhne. 

Po shrnutí bych ráda knihu doporučila všem čtenářům romantických příběhů a těm, kteří mají rádi mladé páry, kteří si k sobě navzájem nalézají cestu. Lynn píše velice krásné a po srdci hladící příběhy, které je radost číst. Pokud vlastníte jakoukoliv knihu od této autorky, tak neváhejte a přečtěte si ji. Každá její kniha stojí za přečtení, jelikož v sobě nese naučný a krásný příběh dvou mladých lidí, kteří hledají lásku. 

Knihu hodnotím čtyřmi hvězdičkami z pěti. 


Moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum za poskytnutí recenzního výtisku.
 Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno