Waiting on Wednesday (80)

O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Měděný jezdec - Paullina Simonsová

Poutavá historická freska je zároveň nezapomenutelným příběhem o lásce vzdorující hrůzám války i lidské zášti. 17letá Taťána vyrostla v Leningradě, v městě, kde památníky zašlé slávy kontrastují s šedivou realitou stalinského Ruska. V roce 1941, ten den, kdy Němci napadnou Rusko, se Taťána poprvé zamiluje - vzápětí pocítí trpkost zakázané lásky: nadporučík Alexandr Bělov je vyvolený její sestry Dáši. Navíc má Alexandr temné tajemství - pochází z rodiny amerických komunistů, kterou zlikvidovalo NKVD. Lásce Taťány a Alexandra není přáno: město drtí německá blokáda, hladomor, zima a všudypřítomný strach ze smrti. Ale jindy slabá Táňa se ukáže jako nejsilnější člen rodiny a s Alexandrovou pomocí překonává všechny útrapy. Nejtěžší zkouškou však bude odolat vlastní touze.

Komentáře

  1. Měděného jezdce bych si hrozně ráda přečetla jsem zvědavá jak se mi celá série bude líbit, ale myslím si že se u ní určitě nudit nebudu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, mě to nějak netáhne... Nevím, všichni to četli a jsou z toho odvařený, bojím se, že bych byla zklamaná. Ale jestli se ti Měděný jezdec dostane do rukou, doufám, že se ti bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knihu miluju♥♥ Srdcovka a nejlepší kniha co jsem kdy četla!!! Musím si dát někdy zas re-reading:).. Doufám, že se ti taky bude líbit :)).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno