Knižní přírůstky (3)


Všechny své přírůstky přidávám průběžně i na facebookovou stránku, ale přeci se naleznou i ti, kteří facebook nemají, takže občas sepíšu tento typ článku, abyste měli přehled. :) 

Včera mi dorazily tyto úžasné knihy. Vyhrála jsem slevu na nákup v hodnotě 500 Kč a objednala jsem si Hranici nevinnosti, Druhou stříbrnou knihu snů a Manželovo tajemství, které stálo pouhých 130 Kč. :3 Zůstaň se mnou jsem dostala na recenzi pro nakladatelství Baronet. :) Tuto autorku naprosto miluji! :) 

Bohové Olympu! :) Pane bože, ta série je tak dokonalá a nádherná! :) Ty obálky jsou naprosto úžasné a musím říci, že jsem vděčná nakladatelství Fragment, že tyto knihy vlastním! :) ¨

Tyto knihy byly na mém seznamu už strašně dlouhou dobu. :) Jsem ráda, že je konečně mám! :) Učiněná katastrofa má dokonalou obálku. :)

Ano, ano, Šepotání je moje! :) A ta obálka je nádherná. :) 

Jednou jsem tak zabloudila do našeho malého knihkupectví a tyto krásky jsem sehnala za směšnou cenu. :) Ještě je třeba dokoupit třetí díl. :) 

Knížka mě překvapila svou tenkostí, ale obálka je opravdu nádherná. :) Jakmile přečtu první díl, do tohoto se také pustím. :) 

A dnešní sluníčko je Fangirl! :) Jak já se těším! :) 

Četli jste některou z uvedených knih? :) Líbila se Vám? Nebo si naopak některou z nich plánujete přečíst? :) 
Já se těším na všechny a jsem na ně moc hrdá! :) 

Komentáře

  1. Krásné přírůstky :) Manželovo tajemství je boží, strašně se mi ta kniha líbila. Bohužel naopak Fangirl a Pod nekonečnou oblohou mě dost zklamalo a ani jsem nedočetla. Snad se Ti budou líbit víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fangirl je super, já ji četla nedávno, takže jsem zvědavá, jak se ti bude líbit! :) Máš krásného sloníka u Šepotání:) Mně se nejvíc líbí obálky Krásné katastrofy a Manželova tajemství. A sérii Bohů Olympu i neskutečně závidím, už se moc těším na poslední díl! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno