Co je nového? (2)

Ahoj,
všechny vás po celkem delší době zdravím. Vím, že moje neaktivita byla velice dlouhá, ale budu se snažit přidávat příspěvky častěji. 

Před týdnem jsem úspěšně odmaturovala a konečně mám trošku více času. Ačkoliv budu trávit spoustu času na brigádě, tak se budu snažit opět přidávat příspěvky pravidelně.

Od začátku roku jsem četla především povinnou četbu. Odmaturovala jsem s knihou Bílá nemoc od Karla Čapka. Ačkoliv jsem měla jiné favority, tak nakonec to nebylo zase tak hrozné. 
Nejsem příliš velký favorit povinné četby, ale mezi těmito knihami jsem nalezla spoustu knih, které mě pohladily po duši. Je to například Smrt je mým řemeslem, Kytice, Smrt krásných srnců. Nejkrásnější byl Malý princ, který mě okouzlil ilustracemi a dějem.

Slohovou práci z angličtiny jsem psala o Hostiteli. Je to nejen má oblíbená kniha, ale i film patří mezi velice povedené. 

Jsem ráda, že všechen ten stres je konečně za mnou a já se můžu věnovat svým oblíbeným činnostem. 


Ráda bych se také pochlubila s knihami, které jsem dostala v únoru k narozeninám. Daroval mi je přítel a mám z nich stále velkou radost. 


Také od přítelových rodičů jsem dostala moc krásnou knihu. 


K maturitě jsem dostala krásné dárky, ale taky tyto nádherné omalovánky. Trávím u nich v poslední době docela hodně času. 


Před nedávnem jsem si také udělala radost těmito krásnými knihami. :) 


A na závěr musím podotknout, že mě stále neopustila láska k vůním od Yankee Candle. Během učení na maturitu mi velice zpříjemňovaly ovzduší a náladu. :) 


Jak se máte Vy? :)

Komentáře

  1. Moc gratuluji k maturitě :)
    Ke knihám: sérii Selekce miluji a na První se opravdu těš! :)
    Loď mezi hvězdami mám na čtečce (společně s dalšími díly) první díl Napůl divoký- Napůl zlý mám v knihovničce, Skleněný trůn také čeká na čtečce společně i s Dívkou ve vlaku. Od všech těchto knih mám vysoká očekávání, tak snad mě nezklamou :)
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k maturitě :-)
    Samé krásné kousky, a tu svíčku opět závidím ;-) musí být úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní7/6/16

    Gratulace k matuře.
    Věř mi, co já bych dala za Čapka. Ne, ja si musela vytáhnout jedinou knihu, kterou jsem přečetla jen dvě stránky, jelikož jsem nestíhala číst - a to čtu mega rychle. Naštěstí měla jen 26 stránek a měla jsem ji dokonale naučenou, takže to přece jen šlo.
    Knihy máš vážně nádherný.
    Sice půlku z nich mám, ale zbytek si chci dokoupit, tak snad.
    Jinak http://mynameisnotamerica.blogspot.cz/ - budu ráda za nahlédnutí + mám tam zrovna soutěž.

    OdpovědětVymazat
  4. Půlnoční korunu mám přečtenou a je skvělá. Další díl je ještě lepší. Loď mezi hvězdami jsem si nedávno koupila, ale ještě nevím, kdy si ji přečtu, protože na mě o prázdninách čeká spousta knížek. Co se týká omalovánek, taky u svých trávím hodně času. Budu ráda, když se podíváš na můj blog. http://tipycz.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno