Co je nového? (4)

Mí zlatí knihomolové,
přeji Vám mnoho přečtených knih v roce 2017, spoustu úspěchů a štěstí. :o)


Jakou knihou jste započali krásný rok 2017?
Já během pár dní přečetla Modrou jako safír a musím uznat, že jsem byla velmi nadšená. První díl byl pro mě průměrný a proto jsem od druhého moc neočekávala. Nakonec jsem byla vysmátá od ucha k uchu, jelikož Xemerius je opravdu vtipný chrlič. Gideon mě nerozčiloval, i když měnil náladu ze dne na den a Gwendolyn se opět chovala jako naivní mladá dívka. To vůbec nevadí, protože k té hordě učení na zkoušky jsem potřebovala nějakou vtipnou oddechovou knihu. :o)



Po nočním ponocování s Modrou jako safír, jsem se druhý den vrhla na Zelenou jako smaragd. Strávila jsem s ní zatím jednu noc a jsem na straně 150. Je to paráda! Jsem velmi zvědavá na První stříbrnou knihu snů, protože autorka píše opravdu vtipně a čtivě. 

Každopádně doufám, že čtete nějakou pěknou knihu, protože knihy jsou elixírem pro duši. :o)
Pokud byste mi chtěli nějakou doporučit, tak budu ráda, jelikož dobrých tipů není nikdy dost. 
Brzy naviděnou. :o)

Komentáře

  1. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno