Knižní přírůstky - prosinec 2016

Mí milí knihomolové,
vítám vás u přírůstků za minulý měsíc.
Pod stromečkem jsem našla krásné knížky, které mi udělaly ohromnou radost. :o)

16. prosince jsme s přítelem slavili páté výročí. Dostala jsem nádherné růže, bonboniéru, ale nejvíce mě překvapila kniha, protože jsem ji měla na vánočním seznamu. 
Obálky této série jsou pohlazením po duši. Tato obálka svítí červenou barvou, která patří mezi mé nejoblíbenější. 


Když jsem pod stromečkem otvírala dárek, tak mi bylo jasné, že se jedná o knihu. Po zjištění, že je to Mrazivý oheň jsem vypískla radostí, jelikož série Dědička byla úžasná. Strašně se na Mrazivý oheň těším. Ta obálka je opět dokonalá. 


Před rozbalováním jsem si nebyla jistá, která kniha ze seznamu to může být, jelikož mě zaskočila tloušťka. Každopádně se krůček po krůčku dostávám ke kompletaci série a velmi se těším na čtenářský zážitek z této knihy. 


Pod stromečkem převládaly knihy především od Cooboo, ale já tyto příběhy prostě miluji. A ta obálka. Ta je opět úchvatná. :o)


Harry Potter na seznamu nebyl. Nechtěla jsem dávat tak drahou knížku na seznam, aby přítel při nakupování nekroutil očima. Jednou jsme ale kolem Harryho procházeli a já se jen tak zmínila, že bych si ho chtěla přečíst. Ačkoliv mě přítel přesvědčoval, že by mi nikdy Harryho nekoupil, tak jsem po otevření dárku zůstala omámená. Jsem opravdu moc ráda za tuto krásnou knihu, jelikož mám Harryho KONEČNĚ kompletního. :o) 


Ze svých přírůstků jsem velice nadšená, jelikož knížek není nikdy dost. 


Četli jste některou z těchto knih? :) Jaké knihy jste dostali pod stromeček? Ráda si přečtu vaše komentáře.


Mějte se krásně! :o)

Komentáře

  1. Mrazivý oheň jsem si akorát rozečetla a doufám, že se mi bude líbit.:)
    Zrcadlení sice doma nemám, ale měla jsem jej vypůjčené z knihovny a díl se mi moc líbil ^^
    Harryho jsem dostala ještě minulý rok na svátek a ten se mi hodně líbil:) Jen jej člověk nesmí brát jako 8 díl, ale prostě jen jako volné pokračování "coby kdyby".

    Jinak k vánocům jsem dostala Mrazivý oheň, Sůl moře, První konec a ilustrovaný druý díl Harryho. ^_^

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé knihy, moc se mi líbí obálka Mrazivého ohně. Prokleté dítě jsem měla taky na seznamu, ale pak jsem ho vyškrtla - nejen kvůli ceně. Všude slyším rozdílné názory, takže si knihu raději nejdřív půjčím a pak se rozhodnu, jestli ji chci mít doma.
    Já sama jsem k Vánocům dostala Achilleovu píseň a Sirotčinec slečny Peregrinové.

    melloriya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny knížky vypadají nádherně! Dvůr trnů a růží se chystám v nejbližší době číst, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno